BLACK FRIDAY- jak się przygotować?

BLACK FRIDAY zbliża się wielkimi krokami. Już dziś warto rozpocząć planowanie do tych dwóch największych wydarzeń w e-comerce jakim jest wspomniany Black Friday oraz Cyber Monday.  Ciekawe oferty, promocje i ekskluzywnych zniżki, to tylko niektóre pomysły które powinieneś zaoferować swoim klientom podczas tego święta. Co jeszcze możesz zrobić? Jak się do tego przygotować? Poniżej kilka tipów.

Na początek zaczniemy od tego kiedy dokładnie jest black friday 2022. Jest to już za miesiać czyli 25 listopada. Cyber Monday trzy dni później czyli 28 listopada. Twoje działania powinny rozpocząć się od przygotowania zawartości Twojej strony internetowej. Czarny piątek będzie najbardziej dochodowym okresem w całym roku dla wielu sprzedawców, więc naprawdę opłaca się zrobić to dobrze.  Jak podnieś potencjał Twojej witryny w tym gorącym czasie?

Stwórz konkretną landing page z zakładką BLACK FRIDAY

Podczas okresu Black Friday, kupujący online szybko przeglądają strony internetowe w poszukiwaniu najlepszych ofert: jeśli nie mogą ich znaleźć prawie natychmiast, odchodzą. Tworząc specjalne strony docelowe dla kampanii Black Friday i Cyber Monday, kupujący online mogą łatwo dotrzeć do konkretnych stron z ofertami, których szukają.

Pomimo inflacji i niepewności obecnego klimatu gospodarczego, ekonomiści przewidują, że konsumenci zwiększą swoje wydatki o 25% w 2022 roku. Jest to spowodowane tym, że konsumenci chcą zmaksymalizować swój stosunek jakości do ceny, szukając największych zniżek i korzystając z darmowych zwrotów.

Wraz z ponownym otwarciem większości sklepów detalicznych i większą liczbą osób odwiedzających sklepy osobiście, oczekuje się, że handel elektroniczny nadal będzie się rozwijał, więc ważne jest, abyś uchwycił swoich klientów upewniając się, że masz strony docelowe, które są dobrze zoptymalizowane i łatwe w nawigacji dla użytkowników.

Zrób audyt słów kluczowych

Oczywiste jest, że bardziej ogólne słowa kluczowe "Black Friday'/'Cyber Monday" będą miały dużą konkurencję wśród gigantów handlu elektronicznego. Jednak kombinacja docelowego słowa kluczowego i zmiennej "Black Friday"/"Cyber Monday", do której dążysz, może być warta eksperymentowania podczas optymalizacji treści na stronie - ludzie mogą szukać twoich konkretnych produktów z pożądaną zmienną.

Najprostszym sposobem na szybkie wygenerowanie takiej listy będzie połączenie Black Friday lub Cyber Monday z wiodącymi kategoriami produktów.

Co poza tym?

Użyj jasnych konwencji projektowych, aby poprowadzić użytkownika (Banery, Widgety, Pop-upy) 

Black friday, jak przygotować się do tego święta handlu, e-comerce

 

Przekaż szczegóły dotyczące wydarzenia z wyprzedzeniem

 

Black friday, jak przygotować się do tego święta handlu, e-comerce

Kiedy Czarny Piątek się skończy: co dalej?

Kiedy już skończy się szum informacyjny, oferty wygasną, ale Twoje strony docelowe z okazji Czarnego Piątku wciąż są aktywne. Zapewne instynkt podpowie Ci, żeby je usunąć lub przynajmniej umieścić w wersji roboczej. Zamiast tego, możesz po prostu użyć ich do promowania wszelkich istniejących stron sprzedaży na swojej stronie internetowej. Jest to świetny sposób na utrzymanie ruchu i sprzedaży na swojej stronie internetowej nawet po zakończeniu okresu świątecznego.

Agrav Media Agencja Kreatywna
Ul. Poniatowskiego 12/17, 05-091 Ząbki, NIP 9661691112
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram